Nyheder

Nede i kælderetagen bor SIFs skytteafdeling. For nyligt moderniserede vi vores pistol- og riffelbaner for næsten 5 mio kr., og nu vil vi gerne invitere mange af SIFs juniormedlemmer i badminton, fodbold og tennis til 2 gratis prøvetimer i at lære at skyde med salonriffel og luftgevær på vores 15-meter baner.

I små hold af max 6 deltagere vil 2 instruktører instruere de unge i skydeteknik, sikkerhed og fokus, og SIF leverer alt udstyr og ammunition.

SIF-Skydnings instruktører underviser hver onsdag fra kl. 18-19, og vi starter med at invitere alle 10 til 14-årige juniorer i SIF-medlemmer

Prøvetimerne er hver onsdag.

Brug dette link i Klubmodul og din sædvanlige profil til at tilmelde dig. Når holdet er fyldt op med 6 deltagere, lukker det automatisk for yderligere tilmeldinger. Book alene den første prøvetime. Bliver det en succes, kan du allerede nu indmelde dig i SIF-Skydning. Ellers book endnu en prøvetime, inden du beslutter dig endeligt, om du vil være medlem.

skydning 2af2.jpg

Hold i dag